úterý 5. března 2013

jaro!

úterý 5. března 2013
Slunko svítí, nálada se obrovskou rychlostí zvedá a tělo pociťuje nával optimismu.
Jinými slovy, přichází na mě jaro.
Vím, že na spoustě míst je ještě sníh a vím, že koncem týdne se má zase ochladit, ale to na tom nic nemění, na mě jde jaro a to je jediné, na čem záleží! V Hradci je teď prostě krásně a to stačí!


Off topic...
Dneska už mi vážně málem přetekly nervy (toliko k tomu optimismu). Rodily se mi v hlavě myšlenky ve stylu příspěvků ze stránky 1000 věcí, co mě serou v okamžiku, kdy se se mnou loučila paní prodavačka v obchodě.
Ne, vážně, jaký je problém říct ÚPLNĚ NORMÁLNĚ dvě slova - "Na shledanou."?
Proč poslední dny/týdny kamkoli jdu, slyším věci ve stylu:
  • Naskledanou (co to má společného se sklem?!)
  • Nasledanou (na to nějak nevím, co říct... co tím kdo sleduje?)
  • a čím to dneska paní prodavačka vyhrála - Na-sle-a-nou.
    • já to ani nedovedu vyslovit, ale přísahám, že tam ani to D nebylo...

0 krát komentováno: