sobota 23. března 2013

co bych tak, abych tak

sobota 23. března 2013
Tak zaprvé. Slunce už zase nesvítí. Jaro si to rozmyslelo. A jak spousta z vás jistě díky facebooku a svým přátelům zjistila, dokonce i sněžilo.
Co na to říct? Fuj. Nechci.
Takže jaro už na mě zase nejde, jde na mě zpět zima a mně, i když nechci, nezbývá nic jiného, než to přetrpět a čekat.
Ježiš, já z toho ještě budu psát příspěvky o počasí.

Změna tématu. Ale na které? Neděje se nic extra, co by bylo zblogovatelné tak, aby to za něco stálo. Ale příští týden budou u nás na škole pedagogické dny - týden přednášek na různá témata. A to by možná mohlo stát za zmínku, i kdyby jen malou. Trochu náznak - v úterý se třeba chystáme na přednášku pana profesora Hilského a já se nemůžu dočkat :)

Co se děje v Hradci? Pár příkladu za všechny...

studentky francouzštiny na zastávce MHD při opakování si zeměpisu Francie

zapíjení žalu na bytě ze skutečnosti, že na některých školách se bude maturovat z četby, jako je Stmívání

každostředeční prezentace zahraničních studentů na naší škole

pizza session!

a Janča měla dvacet, takže se oslavovalo... a bez fotky s Batmanem (já vím.) by to nešlo!

Tak zase příště, snad brzy.

0 krát komentováno: