neděle 14. dubna 2013

ano, ještě žiju

neděle 14. dubna 2013

Byla jsem napomenuta, že jsem to tu zase trochu zazdila, tak bych jen chtěla podotknout, že to vím a že mě to trápí více než vás. (I když, kdo ví, třeba sedíte u počítače a brečíte, že o mně nic nevíte, že...)
Tak co se za tu dobu, co jste oplakávali mou nepřítomnost, stalo?

  • oslavovaly se narozeniny mé (teď už) sedmileté sestřičky (snad si ten věk konečně budu pamatovat!)
  • započal dlouho očekávaný a plánovaný proces opravy mých zubů (to ještě bude :/ )
  • průběžně dočerveňuji své vlasy
  • dostala jsem HROŠÍ tašku!
  • přežili jsme Survival Weekend (yes!) 
  • pod mými vlasy se dole skrývají 3 dredy (teď už to ví celá rodina, tak to může i sem)
  • přišla mně do hlavy myšlenka, jestli bych zvládla mít i jiného psa než vlkodava... vyřešila jsem jí myšlenkou, že bych zvládla mít jiného psa A vlkodava, takže vše v pořádku!
  • a spousta dalších, nezajímavých, především školy se týkajících věcí...
správná dárková taška pro mladou slečnu!

správná taška pro jinou mladou slečnu!

A tu jsou dva ze tří nových kamarádů :) Chvilku ještě bude trvat než budou vypadat tak, jak mají, ale pak to bude ještě víc super. Jo, mimochodem, ten bez korálku se teda asi fakt jmenuje Fred, jak mi bylo kamarádkou řečeno.
Nenaděláte nic...



0 krát komentováno: