neděle 21. dubna 2013

"já si to musím začít psát"

neděle 21. dubna 2013
Tak tohle si říkám průměrně tak 10x za týden. (Chtěla jsem napsat, kolikrát denně si to říkám, ale já si to někdy řeknu třeba 3x a někdy vůbec a někdy jen tak napůl, tak jsem nechtěla dělat zmatky.)
Ale tuhle jsem došla k něčemu, co si vážně budu muset někam psát, protože to je asi nejhorší ze všeho.
Víte, já si hrozně ráda povídám. Strašně ráda se dělím o zážitky, nebo o to, co mi přijde vtipné, co kdo řekl, cokoliv. (Ha, proč ta holka vlastně má blog, že?) No a z toho logicky plyne, že to pak povídám lidem okolo sebe. Ale bohužel... třeba i několikrát. A to z toho prostého důvodu, že to říkám tolika lidem (Plus někomu ne, protože ho znám a vím, že by ho to nezajímalo nebo nebavilo, tak ho tím nebudu přeci otravovat. Mám přece spoustu dalších lidí, kterým to říct můžu, že?), že zapomínám, co jsem komu řekla.
Stává se tedy s železnou pravidelností, že mi kamarádka musí shovívavým tónem sdělit, že tohle už jsem jí jednou říkala. Tedy, v lepším případě jednou. Pak také existují zákeřné kamarádky, které čekají, jestli mi to samotné dojde (tyto nacházím především mezi nejlepšími kamarádkami, zvláštní.).
A tak bych si měla založit seznam, vždycky si napíšu tu událost nebo to, o co se chci podělit a pod to si budu psát, komu jsem to řekla.
Původně jsem chtěla napsat, že ten seznam bude tajný, ale to už teď nepůjde. Sakra.

BONUS: Začínám si zvykat i na používání "To Do Lists" - už mám trochu rozepsané, co vám o tom chci říct. Napíšu si to na seznam, abych na to nezapomněla.
A napíšu si, že jsem vám to sem už napsala, abych to neoznamovala znova.
Ach, už teď je toho moc.

0 krát komentováno: